Jos elämä ei oo vaikeeta, niin mä kyllä teen siitä sellasta.

Tiistain horoskooppi:

Tiedät kyllä mitä pitäisi tehdä saadaksesi elämäsi paremmalle mallille, mutta joku vain estää sinua toimimasta. Nyt kannattaa tarttua härkää sarvista ja tehdä se ensimmäinen merkittävä siirto. Koko paketti ei tule kuntoon kerralla, mutta onnistunut aloitus on ratkaisevassa asemassa ja nyt on paras hetki aloittaa.

No niinpä niin. Ja omassa elämässäni saan tämän sovellettua Tyyppiin.. Oon ihan törkeä nössö, tiedän sen, mutta kävin nyt ekaa kertaa kyyläämässä Tyypin kuvia galleriassa vieraslista päällä. Pelottaaaaaa! Nyt on sitten vaihtoehtoina, että Tyyppi näkyy vieraslistallani ja/tai kommentoi mulle tai Tyyppi ei näy vieraslistalla, koska sillä ei ole omansa päällä tai koska kuvittelee mut idiootiksi.

Mitähän mä en tietenkään ole.

Kaippa sen onnistuneen aloituksen olisi voinut tehdä ihan kommentoimalla suoraan, mutta siitä nyt vasta sotku olis syntynyt jos mun olis pitänyt keksiä jotain sanottavaakin. 

On tää kans aikamoista. En ees tiedä mitä sanoa. Mut jään nyt jännäilemään mitä tapahtuu, jos siis tapahtuu mitään.. Olispa kiva huomenna töiden jälkeen lukea uusi kommentti rakkaasta galsusta!