Vau, mistään mun blogien uusista aloituksista ei tule koskaan oikein mitään. Inspiraatio loppuu aika nopeasti, jolloin päivitystahti hidastuu. Tämä tulee kuitenkin olemaan se poikkeus säännössä.

Tulen kirjoittamaan blogia paljastamatta itsestäni mitään ulkonäöllisiä piirteitä ja parhaani mukaan yritän piilottaa muitakin asioita, joista minut voisi tunnistaa. En tietenkään voi sille mitään mikäli joku mut IRL tunteva ihminen tänne kosahtaa ja käräyttää mut. Että moikka vaan äiti, ootko ylpeä mun merkinnöistä!

Kommentoidahan tätä blogia saa, oikein mielellään jopa. Jos en haluaisi kuulla palautetta (käsitteli se sitten tätä blogia tai ei), en kirjoittaisi tätä vaan jatkaisin satunnaisten päiväkirjojeni sivujen suttaamista. Siis, jos se joskus rutiiniksi muodostuisi. Idea tähän blogiin tuli eräästä toisesta ihmissuhdeblogista, Feniin blogista (http://fenii.vuodatus.net/), jolta törkeästi olen plagioinut idean kirjoittaa anonyymisti mun elämästä. Kaiken kukkuraksi päätin tehdä omankin blogini vuodatukseen, miten röyhkeää.

Blogini on vahvasti horoskooppipainotteinen (tsekkaa tässä vaiheessa esimerkiksi osoiterivi tai blogin nimi), sillä oi kyllä, uskon tähän humpuukiin. Poikkeuksena on Seiskan tapaisten sivistyslukemisten hömppätekstit ja tämähän ei silti tarkoita, etteikä tilaisuuden tullen niitä saisi lukea. Horoskooppimerkiltäni olen jousimies ja niin kauan kuin olen horoskooppeja lukenut, on tekstit muhun täsmänneet pelottavan hyvin. Nykyään tsekkaan päivittäin horoskooppini astro.fi.stä (tiedän, ihan kauheeta piilomainintaa).

Voisin tähän loppuun tunkea vielä näin randomisti 17 faktaa itsestäni, olkaa hyvät:

1. Mulla on aina sata rautaa tulessa. En millään jaksa keskittyä yhteen asiaan kerralla, vaan aina on jokusen tuhatta asiaa kiehumassa.

2. Mä rakastan kaikkea.

3. Mä myöskin vihaan kaikkea.

4. Mä oon aina rakastanut matkustamista (oli se sitten missä vaan ja miksi vaan).

5. Addiktoidun helposti vähän kaikkeen.

6. Mun tunteet tuntuu olevan aina jotain 666-kertaisia verrattuna johonkin Tavis-Tiinaan. Mut mä oon nainen, mul on oikeus.

7. Mä oon kasvissyöjä enkä käytä nahkaa.

8. Mä oon aina rakastanut, rakastan ja tuun aina rakastamaan eläimiä. Mulla on lemmikeitä, en tosin kerro mitä, koska lajien harrastajat tunnistais mut mikäli tänne löytäisivät.

9. Mulla oli "vaikea lapsuus". Vitsi, mitä itsesäälissä kieriskelyä mut tästä varmaan joskus lisää.

10. Mä haluun ajatella kaikesta ja kaikista hyvää, mut tää elämä on opettanut mut varovaisemmaks. Kuitenkin aina toivon että kaikki menee hyvin, joten miellän itseni optimistiks.

11. Musta on ihanaa kuunnella mun ystäviä ja mulle on tärkeetä et ne voi luottaa muhun ja puhua mulle mistä vaan ja milloin vaan.

12. Mulle on tärkeetä olla oikeassa, yleensä en hevillä myönnä olleeni väärässä, vaan jankkaan uskomustani vaikka tiedän olevani väärässä.

13. Rakastan syventyä ajattelemaan kunnolla ja mun vahvat mielipiteet koskee myös elämänarvoja.

14. Pienempänä mun hymyä kehuttiin aina ja sain ala-asteella palkinnon "Kaikkien kaveri", mutta nykyään oon tainnut hukata mun kyvyn hymyillä.

15. Mulla on aina suuret suunnitelmat.

16. Koen olevani melko taiteellinen ja luova ihminen (jokaisen taiteilijanhan on välillä pidettävä taukojakin..).

17. Mulla on (itsediagnoosi, ehkä luotettavinta? No hei haloo kuka muukaan mut paremmin tuntis ellen minä itse, sitä paitsi olis tyhmyyttä huijata itteään) bulimia sekä melko kausiluontoinen masennus. Oon viime vuosien ansiosta alkanut myös epäillä keskittymishäiriötä. Nää on kuitenkin asioita, joista en välttämättä tulee kovin paljoa mainitsemaan täällä.